graphic

Friday 19 September 2014

homesick !



pejam celik pejam celik

dah masuk semester kedua aku sebagai siswazah sarjana ekonomi islam di UKM.

well..

aku akui, diri ini sudah kian "berusia"

sering aku perhatikan student-student sem satu undergraduate. 

dulu

aku dah lalui kehidupan itu. cuma..

kenapa mereka rileks ja? kenapa aku pulak yang makin tua makin menjadi-jadi penyakit homesick ni?

come on..umur dah 24 tahun 1 bulan 21 hari kut. sedeh sungguh..

time undergraduate dekat UUM dulu ada la jugak penyakit ni, tapi still masih dalam kawalan. but why now it seems like i cant bear it anymore ?

very frustrated as a women. As a big big girl enough for this.

lebih-lebih lagi keadaan sekarang kian berbeza. aku dikelilingi orang-orang yang sudah dewasa. seperti dewasanya aku. tapi kelihatannya hati dan jiwa aku mungkin masih belum cukup dewasa seperti mereka.

kesimpulannya.. walaupun dalam keadaan yang sangat-sangat kegalauan, hakikat itu terpaksa aku sembunyikan untuk menjaga imej yang kononnya sudah cukup matang ini.

buat ibu, ayah, kak ya, abang, kak kah, achik, abang teh, abang cho, kak yue, adik, amsyar, irsyad, naily, naufal, nesya, kak linda, abang long, mok, bebby, semuanya.. alang rinduuuu !!!!! 

hermmm......








No comments:

Post a Comment